Thursday 20 August 2015

Kes COD

Hi Admin.. Saya jual henfon.. So kebanyakan customer memang prefer COD untuk elakkan penipuan.. Kepada sesiapa yang tak tau, COD tu cash on delivery..Means customer bayar masa jumpa iaitu selepas die puas hati dengan barang.. Memang macam2 peel customer... Ade yang berie2 janji, kite dah tunggu macam tunggul, batang hidung pon x nampak..call, wsp, sms x berjawab.. Ade yang buat2 tak cukup duit semata2 nak diskaun...'tak cukup duit' RM5-RM10 ok lagi..ni tak cukupnye sampai RM200..ape cite tu?? ahahaha.. Dah jumpe tapi tibe2 tak jadi tu jangan cakaplah...memang ramai.. Saya tak kisah kalau customer datang tempat saya... Ni yang saya rase sedih sebab saya disuruh datang ke tempat die sebab kate nye confirm nak beli.. Semua tu betul2 buang masa, buang tenaga, buang duit sebab kos minyak, parking semua tu kan.. tapi takpe..saya cume anggap takde rezeki untuk saya... Alhamdulillah dah terima kasih sangat2 pada customer yang pernah membeli & kalau tak pernah beli pun tapi berbahasa...





Admin : Kepada peniaga atau pembeli online yang nak berkongsi cerita, emelkan cerita anda kepada pihak kami.. kisahpeniagaonline@gmail.com

0 comments:

Post a Comment